martes, 9 de junio de 2009

FISTERRA DE PUNTA A RABO

5 comentarios:

Anónimo dijo...

joder facia moito tempo que non veia unha foto que me impactara coma esta, e boisima!! parece que estou no fin de semana facendo a ruta de san guillerme. A millor foto que tes no blog sen dubida...
Alexandre

AMLADOR dijo...

UNHA FOTO COMO CASI TODAS AS TUAS MAGNIFICA FISTERRA DENDE OUTRO PUNTO DE VISTA .
AMLR

Chris Coelho dijo...

JUAN,MUITO OBRIGADA PELO CARINHO E PELAS FELICITAÇÕES. REALMENTE ESTOU MUITO FELIZ COM A NIKON... AINDA ESTOU APRENDENDO A USA-LA RSRSRSRSR
VOU TIRAR MUITAS FOTOS E CLARO MELHORAR A CADA DIA...
GRANDE ABRAÇO

Anónimo dijo...

que tal juan pasen o luns por ezaro e vinche gozando coma un rapas pequeno nevengando cun ventiñooooo jejeje. que envidia me deches, casi paro a que me deixaras unha voltiña, se non fora que me estaban esperando un tocho de carallo de apuntes enriba da mesa faciao..jejeje. xa me queda pouco.

veña un saudo
deivis

Chris Coelho dijo...

Querido amigo...
Estou muito feliz, pois ganhei do Blog SightXperience este mimo de ouro. Como è bom saber que gostam do meu modo de olhar as coisas... de sentir o momento...
Por tudo isso e muito mais, gostaria de compartilhar com voce este premio.
De uma passadinha no meu Blog, tem um coração de ouro la para voce!!!!

As regras do premio são:

1. Expor o prémio em local visível no seu blog
2. Indicar qual o blog que o concedeu
3. Premiar outros 10 blogs
4. Avisar os respectivos autores premiados.

Um grande abraço ;0)