jueves, 20 de octubre de 2011

Pescando chipirons

4 comentarios:

Carmen D. dijo...

No es que sean lo mío los chipirones, y menos si los tengo que poner en la pota o en la sartén (la última vez me quemé y pasé de ellos). Pero la foto me gusta, y seguro que a mis hijos les encantaría poder estar ahí pescando también.

Biquiños.

Carmen.

Anónimo dijo...

Los que estaban pescando eran los hombres que estaban en esas barcas que parecen puntitos negros allá al fondo. Mi hijo posó para la foto,aunque es tambien un aficionado a la pesca del chipirón,pero con caña,desde tierra.
Un saludo,Carmen

menodiaz dijo...

A min dame o mesmo o que esté a facer este rapaz... porque prefiro imaxinalo facendo o -nese momento- estaría facendo eu.

Soñar...sen dubida.

Co solpor que vai ós poucos, achegándonos a noite, co que haberá alén do mar.......co que outros pensaron,sentados alí mesmo, mentres agardaban a volta de quen -ás veces- non voltaría nunca...

Pero eu son eu.

Niso tés razón.

Juan dijo...

O meu fillo seguramente estaría vendo calamares con forma de rapaza,Ana.
A pesares de que cada un e un mesmo,nunca e o mesmo,porque entre outros factores,a idade faiche que sexas diferente.
Unha aperta